SEMBANG BOLA

JADUAL LIGA SUPER 2012

31 Mac 2012 (Sabtu)

SABAH lwn Selangor
(Std. Likas, 8.15 mlm)

19 January 2012

SABAH VS LIONS XII


Sabah bakal berdepan tugas berat pada Sabtu ini apabila berdepan pasukan Young Lions Singapura atau lebih dikenali sebagai Lions XII dalam perlawanan ke 4 Liga Super di Std. Likas. Tugas sukar ini perlu diakhiri dengan kemenangan untuk terus berada dalam saingan perebutan Liga yang semakin sengit.

Seperti Sabah, Lions XII juga perlu menang untuk terus memberi saingan kepada pasukan lain dalam Liga Super dan kemenangan pertama terhadap Kuala Lumpur selasa lepas menambahkan lagi keyakinan dikalangan pemain mereka selepas hanya mampu seri sekali dan kalah sekali kepada Kelantan. 


Sabah juga dilihat berada dilandasan yang betul untuk meneruskan rentak cemerlang mereka. Para pemain Sabah kini sudah semakin serasi dan mula menunjukkan kebolehan sebenar mereka sejak kalah dalam perlawanan pertama kepada Felda. Kejayaan mengikat T-Team di tempat mereka selasa lalu sudah cukup menunjukkan Sabah bersedia untuk membaham "Singa Muda" tanpa belas kasihan Sabtu ini.

Para penyokokog Sabah juga sudah pasti tidak sabar untuk melihat sekali lagi Sabah menuai 3 mata di laman sendiri. Sememangnya Stadium Likas merupakan stadium keramat buat Sabah. Justeru itu, para penyokong juga  diharap dapat memenuhi Stadium Likas agar para pemain Sabah teruja dan dapat meningkatkan lagi keyakinan mereka. Marilah kita sama-sama mencetuskan fenomena baru di Stadium Likas sabtu ini. Datnglah beramai-ramai, berilah sokongan padu kepada negeri kita.

SABAH TANAH AIRKU...!!! 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...