SEMBANG BOLA

JADUAL LIGA SUPER 2012

31 Mac 2012 (Sabtu)

SABAH lwn Selangor
(Std. Likas, 8.15 mlm)

02 January 2012

Selamat Tahun Baru 2012


Selamat Tahun Baru kepada seluruh Penyokong2 setia pasukan Sabah. Semoga tahun ini merupakan tahun gemilang untuk kita dan Sabah khasnya. Liga Super, Piala FA dan Piala Malaysia adalah target utama musim ini. Top 5 dalam Liga Super, Separuh Akhir dalam Piala FA dan Final dalam Piala Malaysia adalah sasaran paling realistik untuk Sabah musim ini. Dengan kehadiran 2 pemain import dari Australia iaitu Micheal Bird dan Brendan Gan, Sabah dilihat mampu menjadi antara pasukan pesaing kepada team2 seperti Selangor, Kelantan mahupun Terengganu. 

Walau apapun keputusan musim ini, kita sebagai penyokong tegar pasukan Sabah, jangan sesekali berhenti dari menyokong mereka, musim ini musim pembaharuan dan musim kebangkitan. Kalah menang tetap sokong Sabah. "Till I Die Sabahawks"

Musim ini juga kami disini akan berjuang untuk mengajak anda semua turun beramai ramai ke Stadium Likas jika melibatkan pasukan Sabah. Kami juga berjuang untuk memastikan penyokong Sabah akan menjadi penyokong terbaik Malaysia musim ini... 

Good Luck Sabahawks..!!
Happy New Year 2012..!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...