SEMBANG BOLA

JADUAL LIGA SUPER 2012

31 Mac 2012 (Sabtu)

SABAH lwn Selangor
(Std. Likas, 8.15 mlm)

11 December 2010

SELAMAT DATANG KE BLOG PENYOKONG SABAH HAWKS



Blog ini direka bagi menunjukkan sokongan kuat kami terhadap pasukan bolasepak Sabah. Untuk tahun 2011 ini, Sabah berjaya menempatkan diri dalam Liga utama Malaysia iaitu Liga Super setelah berjaya menduduki tangga kedua dalam Liga Perdana musim 2010. Untuk musim 2011, Sabah dijangka memberi saingan kuat terhadap pasukan dalam Liga Super ini kerana Sabah dilihat begitu ghairah memancing pemain2 dr Semenanjung Malaysia. Seramai 9 muka baru bakal menghiasi skuad Sabah untuk musim 2011.

Kepada semua penyokong Sabah Hawks..berilah sokongan padu kepada pasukan kita, inilah masanya negeri kita membuktikan kpd semua yg Sabah mampu bersaing dan seterusnya merebut gelaran yang akan dipertandingkan...


Semoga Maju Jaya...!!

"Antam Sabah Antam"

9 comments:

  1. aku mau cari street warrior yg tinggal/kerja di sekitar KUALA LUMPUR untuk menjadi Penyokong sabah di away game..!!!!!!!!!!!!!! sapa brani!!!! jan kamu jadi pengecut sana!!!! saya mau yg blh berdiri 90minit sepanjang masa!!! ndaa kira apa pun keputusan game!! tapi tetap menyokong NORTH BORNEO!!! JATUH BANGUN KITA BERSAMA!!!! GO SABAH GO!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous9/08/2012

      kau tu memang palui,kalau kana gol 9-0 kau masih sokong masa tu di stadium orang gila namanya tu!!peminat waras akan menegur dan kritik supaya sabahwaks sedar dan bekerja keras untuk cari kemenangan, cara kami pakai baju hitam di stadium tulis sepanduk hentam diorang supaya mereka buka mata peminat pun marah kalau kalah saja.Kalau kalah saja kau sokong terus sampai bila diorang mau buka mata.

      Delete
  2. Anonymous1/14/2012

    tahniah kepada barisan pemain sabah yang bermain pada 14.1.2012.....kerna berjaya menewaskan pasukan jiran sarawak....apapun truskan usaha....kepada penyoong sabah mari teruskan sokongan kepada sabahawks biarpun kalah pada awalnya....antam sabah antam....

    ReplyDelete
  3. CONGRATES.. i'll support you http://sabahawks.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Anonymous9/06/2012

    Apa jadi pada bolasepak sabah!!sudah jatuh di Liga Perdana,kalau pigi stadium asyik kalah saja...kalau kalah sikit tidak apa tapi ini sampai banyak jaringan gol...buat rugi beli tiket saja pigi stadium Likas...bangunlah team Sabah...kepada Rozaimi Abd Rahman..bagus berhijrah pigi Kelantan, ATM,Selangor atau N.Sembilan kalau mau terus meningkat dan mejadi terkenal sebagai penyerang terkenal..kalau masih main di Sabah hancur bakat kau bah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous9/06/2012

      Setuju dan harap semua pemain sabah yang kena kasi pinjam bermain di negeri lain dalam piala malaysia 2012 akan kekal diambil kontrak oleh negeri lain demi masa depan kamu dalam karier bolasepak dan boleh main di Liga Super.Buktikan kebolehan kamu dan harap ramai anak sabah dapat wakili melaysia jika main dengan pasukan kuat di Liga Super...Anak Sabah pasti boleh juga terkenal!!!

      Delete
  5. Anonymous9/10/2012

    "MARI MENGENALI BRENDAN GAN"....buang masa betul punya artikel...langsung tak setanding Marlon Alex James (ATM) atau Abd Gadar (Kelantan)...tak sehebat Scott Ollerenshaw..buang karan saja kasi canang di media..bagus balik kampunglah...apahal di SAFA carilah pemain impot ada kualiti!!!!

    ReplyDelete
  6. Anonymous10/08/2012

    Pengurusan SAFA mesti bertanggungjawab atas kejatuhan Sabah FA..pemain import Sabah tiada kualiti...SAFA ambil main cincai saja...cuba tengok pemain import negeri lain hebat-hebat belaka..

    ReplyDelete
  7. Anonymous5/29/2013

    mana c juffery tu dia ada bakat x tau la knapa jarang betul Nampak dia main ,pengerusan safa pla mcm taie ja hancur o Sabah skrg kmu punya kerja ba ni safa taie..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...